luni, 2 noiembrie 2009

Peneleii si telefoanele

Ajunsei si eu acasa vineri seara, stateam linistit si butonam televizorul cand... suna telefonul. Ala fix. Ma uit pe afisaj un numar de Brasov. Raspund si din capatul alalalt o voce de tanti :
-"Buna ziua din partea penele brasov as vrea sa vorbim."
Eu siderat, mai ales ca nu am inteles nimic din tot ce a turuit :
-"Daca nu va suparati, din partea cui???? "
Tanti repeta:
-"Penele Brasov. Partidu' Liberal"
La care frumos o refuz pe tantita...
-"Multumesc dar nu sunt interesat, o zi buna..." si dau sa inchid. Cand o aud pe tantita aia disperata:
-"Stiti, va rog imi puteti raspunde la o intrebare?"
-"Bine, fie... o intrebare" zic eu.
-"Sunteti la curent cu faptul ca presedintele Romaniei vrea ca la alegrile din noiembrie sa faca si un referendum pentru reducerea numarului de parlamentari?" intreaba tantita.
-"Da" ii raspund eu si imediat cum am terminat raspunsul a si sarit cu o alta intrebare:
-"O sa..." la care eu i-am spus candid:
-"Stiti, asta este o a doua intrebare. Am spus ca va raspund la O intrebare nu la doua. O seara placuta va doresc." Si am inchis...
Acu, dupa ce facui eu asta stau si ma gandesc: cat de disperati sunt unii daca incearca sa te agate telefonic? Si cum isi permit sa te deranjeze? Banuiesc ca i-am stricat scoringu' lu tantita da' asa ma doare.. fix ... nici macar acolo. Pentru ca e dreptul meu sa refuz sa vorbesc cu cineva, si este dreptul meu sa nu ma intereseze de partidu' X sau Y, sau sa fiu agresat telefonic cu diverse sondaje... Parerea mea cu privire la javrele din parlament/camera deputatilor, este clara cred eu... Eu sper pentru binele lu' tantita aia ca numarul meu sa fi fost printre ultimile pe care le avea de apelat... Ca daca a mai prins v-o cativa ca mine... i s-a dus dracu' munca...


Suma respectelor, Alydor

2 comentarii:

  1. inteligenta zero...prostie cat cuprinde..si maxima nevoie de bani

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea sunt de acord.Ca poate tanti aia era v-o studenta care s-a gandit sa faca si ea bani de platit o luna de camin, sau niste cursuri. Acu nu pot sa zic ca tanti era proasta. Banuiesc ca citea si ea un text scris de niste unii pe o bucata de hartie... Nu am avut ocazia sa stau cu ea fata in fata sa vad cat o duce capul.... asa ca nu emit ipoteze privind IQ-ul persoanei. Nu persoana in sine m-a deranjat ci ideea... Si va rog pe viitor si semnati-va cine sunteti...

    RăspundețiȘtergere