joi, 29 octombrie 2009

La multi ani... mie

Iote ca se implini si anul. Anul de cand mi-am tras si eu blog. Un an in care am fost si injurat, si laudat. Care cum a vrut si a simtit. Un an in care nu am avut intotdeauna timp/chef/posibilitatea sa scriu. Daca ar fi sa fac o statistica ar fi ca intr-un an de zile acest blog a fost citit de peste 9000 de ori. Oameni din 42 de tari. Majoritatea din Romania. Altii de prin diferite colturi ale lumii. Probabil unii au citit. Unii au trecut peste acest blog. Probabil unii dintre voi l-au cautat. Oricum ati dat peste acest blog, vreau sa va multumesc celor care il cititi. Asa mai aflati ce/cum mai gandeste cel de langa voi. Dupa cum s-a vazut nu m-am axat pe o anumita tema. Am facut doar ce am zis ... am aberat. Mai mult sau mai putin elegant asta ramane sa stabiliti voi. Mi-am zis pasurile, ofurile. Ce ma doare. Ce gandesc. Ce vreau. Am si ras, am si glumit, am fost si seriosi , dar chiar si atunci am incercat sa pun o nota de umor in ceea ce am scris. Fiindca deocamdata mai putem face haz de necaz.
S-au schimbat multe in viata mea intr-un an de zile. De la un angajat intr-o firma necunoscuta am ajuns angajat intr-o multinationala. De la un tanar rebel, am ajuns un tata responsabil (?!?) Viata mea a luat-o pe o panta ascendenta. Viata mea a inceput sa fie viata. Am cazut, am urcat, am dat cu capul de grinda de sus. Am cazut iar, m-am sters de praf, si iata... am invatat din greseli. Ceea ce este un castig zic eu...Zicea cineva ca fiecare sut in fund este un pas in fata. Este doar daca esti capabil sa treci peste durerea initiala provocata de impactul bombeului in posteriorul tau. Daca nu... mai iei cateva suturi si poate te luminezi. In caz contrar... somn sub reflectoare.
E putin trecut de ora 12. Noaptea. La multi ani mie! La multi ani voua! La multi ani tuturor! Sa speram ca in anul care vine voi avea mai putin de scris despre lucruri care ne deranjeaza si mai mult despre lucruri care ne fac placere. Sa speram... Atat ne ramane.


Suma respectelor, Alydor

8 comentarii:

  1. N-apai... La Multi Ani! Cati mai multi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel si voua...

    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani, sa creasca mare.............blogu'

    RăspundețiȘtergere
  4. sa fie. La toata lumea ca sa nu ziceti ca-s rau...


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani! succese in continuare ....cu respect zbardoiul

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fie la toata lumea.


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru dl. anonim : Am spus de nenumarate ori ca o sa ignor posturile semnate "anonim".... uite ca din greseala mi-a scapat dejtu' pe butonul de respinge... in loc de accepta... Poate pe viitor o sa te si semnezi daca ai ceva de spus...
    Multumesc oricum pentru "aprecieri" si pentru calificativul zoologic acordat...


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere