luni, 23 noiembrie 2009

Nu e om ca si gorunu' si nici mar ca si romanu' (partea a doua)

Ziceam aici cu o ironie pronuntata, ca nebunii astia de la adevarul cu colectia lor pe la numarul 80 o sa renunte la rosu de pe coperta in favoarea roz-ului. N-am gresit decat cu 20 de numere si cu nuanta. Ca tampitii au anuntat ca incepand cu numarul 60 nu va mai fi rosu pe cotor ci.... turcoaz. Se pare ca nu am gresit cu mult. Am crezut ca m-am tampit eu. Si am consultat DEX-ul. Unde scrie asa: "colecție - substantiv feminin nearticulat: COLÉCTIE, colectii, s.f. 1. Serie de obiecte de acelasi fel sau de aceeasi categorie, care, adunate si dispuse sistematic, reprezintă o valoare artistică, stiintifică, documentară etc. ♦ Culegere de opere literare sau stiintifice grupate după anumite criterii si apărute în cadrul unei edituri.[Var.: (înv.) colecțiúne s.f.] – Din fr. collection, lat. collectio, -onis." Adeca, concluzionand : toate cartile din colectie tre' sa fie la fel. Or asta nu se mai intampla. Sau astia de la ziar nu stiu ce e aia colectie, sau ne cred tampiti, sau isi bat joc de noi, sau toate trei la un loc..


Suma respectelor, Alydor

2 comentarii:

  1. Pai daca nu au vopsea trebuia sa nu se apuce sa le festeasca, de la inceput. Si toata lumea era fericita. Io ase cujet...


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere