vineri, 20 noiembrie 2009

Carrefour... ultima suflare?

Zilele trecute fusei si eu prin magazinul mai sus mentionat... Ca deh... trebuiau reimprospatate proviziile de pampersi si lapte praf pentru ghimizdroci plus inca x+1 cumparaturi pentru casa. Am ramas... socat. Sa va spun si de ce.... Pai sa incepem cu inceputul. Logic, de altfel. Raftul de lapte praf. Pustiu. Adica pustiu de tot. Gol. Nici urma de cutie de lapte praf. Trecem mai departe. Biscuiti. Am luat 2 pachete din raft. A mai ramas unul. Saci de gunoi menajer. 5 role pe tot raftul. Le-am luat pe toate. Iaurturi. 7 bucati, au mai ramas 3 dupa ce am trecut pe acolo. Cafea. vreo 8-9 pachete. In total... In rest... pustiu. Salamuri ... 3-4 sortimente. Si din alea doar cateva bucati pe raft. Am prins eu doar perioada proasta miercuri seara la ora 7, sau urmeaza sa ii faca parastasul in curand? Ca mi-e greu sa cred ca e doar o coincidenta si ca toti aia din carrefour au cumparat la greu lapte praf (de toate felurile) , saci de gunoi, biscuiti, cafea, salam si alte alea, de au ramas rafturile goale. Nu le-am enumerat pe toate ca nu am stat sa le fac inventarul . E vorba doar de cateva produse pe care le-am remarcat. Si cam toate rafturile erau goale... Toate aceste observatii vin dupa ce in urma cu aproximativ doua luni cei de la supermarketu' cu nume frantuzesc au concediat tot ce inseamna departament IT. Nu doar din Brasov, ci din intreaga retea. Adica nexam consultant pe probleme de tehnica de calcul in magazin. Le-au dat doua salarii compensatorii, somajul si apoi un sut in posterior. Ca mii rusine sa zic fund... Se duce naibii de rapa ditai supermarketu? Sau e ceva temporar? Astept cu nerabdare sa ii faca slujba de ingropare, poate atunci fac si reduceri la electronice cu ocazia lichidarii de stocuri...



Suma respectelor, Alydor

2 comentarii:

  1. Hmm... eu am fost la cel din Sibiu, de doua ori in ultimele doua saptamani, si n-am observat rafturi goale. Aveau si pampersi, si pungi de gunoi, si salamuri o gramada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu as sti de probleme cu cei de la departamentul IT as zice ca e doar ceva care s-a intamplat o singura data si e ceva irepetabil si ca toata situatie e cat se poate de roz... Eu astept oricum reducerile de sarbatori...



    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere