marți, 27 octombrie 2009

Aloca-va-s... locuri in cimitir...

Mirobolantu' guvern bok versiunea 0.3 s-a gandit sa mai scoata o lege "desteapta" ( a se citi - de foarte mare cacat, scuzati expresia) Ce vrea sa zica legea? Pai cica "Alocaţiile lunare pentru copii ar putea fi acordate diferenţiat. Plenul Senatului a votat o propunere legisativă potrivit căreia indemnizaţiile să fie acordate în funcţie de veniturile părinţilor. 5% din salariul minim brut pe tara pentru copiii proveniti din familii cu venituri de peste 6.000 de lei, 10% din salariul minim brut pe tara pentru copiii proveniti din familii cu venituri cuprinse intre 3.500 si 6.000 de lei, 15% din salariul minim brut pe tara pentru copiii proveniti din familii cu venituri cuprinse intre 2.500 si 3.500 de lei, 20% din salariul minim brut pe tara pentru copiii proveniti din familii cu venituri cuprinse intre 1.500 si 2.500 de lei, 25% din salariul minim brut pe tara pentru copiii proveniti din familii cu venituri mai mici de 1.500 de lei. " Adica sa fim bine intelesi. Cu cat castiga parintii mai multi bani cu atat, copii primesc mai putin bani. Caci copii celor care castiga bani mai multi nu au aceleasi drepturi ca si cei care castiga putin. Asta pe langa faptul ca alocatia scade, pentru unii. Toata tevatura asta banuiesc ca face parte din serialul " 50% marire pentru profesori si 25.000 euro pentru romanii intorsi in tara" adica "pomeni electorale". Ca romania are bani... cacalau. Si toate alea sunt mirobolante in tara asta. Dar sa (ne) revenim. Toate rahaturile astea au niste chestii ciudate... si anume:
- discriminare pe criterii de avere intre copii - de parca copilul meu nu are aceleasi necesitati ca si a lu' gogu care e mai sarac cu mine cu 100 de ron si care se incadreaza la alta categorie. Ca eu trag ca boul si muncesc in 3 locuri, tre sa sufere copilul... Nu zic ca nu tre sa il ajute si pe ala care castiga mai putin. Dar pana la urma copii au aceleasi necesitati. Asta ar fi un aspect.
-Al doilea ar fi ca, tot ala care nu munceste si sta si toarna copii va lua mai multi bani (pe spinarea copiilor in primul rand si pe spinarea mea care muncesc-banii de la buget se strang si din urma muncii mele in 3 locuri)
Booon. Daca ne aruncam putin ochii in urma mai vedem inca o traznaie a magnificului guvern: " 500 EURO pe cap de nou nascut, depozitati prin legea educatiei, pentru cand au kinderii 18 ani". Adica din nou incurajam lenea. Da-i in ma-sa sa plateasca tampitii care lucreaza. Asta pe langa faptul ca sunt mii de familii in tara care traiesc din alocatia copiilor. Si cand iau banii de alocatie se opresc in primul birt. Pai 'tu-va muma voastra de vagabonzi si talhari ordinari ce sunteti. Incercati sa cumparati voturi de la saraci. Ca aia sunt mai multi in tara. Pai a dracu' sa fie ala de va voteaza.



Suma respectelor, Alydor

7 comentarii:

  1. multe lucruri nu sunt normale, la fel cum nu este normal ca un salariat sa intretina din taxe si impozite cinci pensionari, dar treaba cu votul nu stiu sigur daca e ok, pentru ca absenta unui vot este in avantajul unui candidat care s-ar dovedi mai bun sau mai rau in viitor

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai am inteles ca problema cu pensionarii se va rezolva... ca vom iesi la pensie (?!?) la 65 de ani. Asta daca nu le vine vre-o idee creata sa creasca varsta la 70 si atunci au scapat de toate grijile cu pensionarii. Ca ne ingroapa (d)in campul muncii. Pe post de ingrasamant...


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  3. fantastic!
    genu' asta de abordare a populatiei, fie ca se dau mici, fie ca se promit excursii in spatiu, pt ca nici una, nici alta n-are legatura cu natiunea si baiurile ei, nu demonstreaza altceva decat ca a lua omul de prost e o practica ridicata la rang de arta.

    am vazut ceva afis pe net, al dlui presedinte, ce zicea cum ca, oamenii ar trebui sa il realeaga, deoarece ACUM, el stie cum merge treaba, si se poate apuca de rezolvat treburi!
    :}}:}}:}}:}}
    eo l-as intreba f serios, in mod public, de ce nu a zis asa de la inceput? ca l-am fi ales de la bun inceput, de cand era el inca marinar! nici nu trebuia sa candideze, si tot l-am fi ales! :} 4-5 ani de acomodare, dupa care tara ar fi fost trasa la semne!
    deci practic, prin '95 am fi putut fi un fel de germania, ungaria, olanda, samd

    RăspundețiȘtergere
  4. Parerea mea este ca ar trebui sa te informezi mai bine. Vad ca il injuri pe Boc pentru o lege din parlament, in plus propunerea legislativa aprobata marti 27 octombrie de catre senat este propunerea legislativa a PNL.. deci sigur nu are treaba cu Boc.
    Eu am 3 copii.. :-)
    Cred ca sunt 2 aspecte legate de legea propusa..
    1. copii au drepturi egale.. deci ar trebui sa aiba alocatii egale.. este o gandire liberala ca esenta
    2. copiilor li se da in functie de necesitati.. pentru unii 30 ron nu inseamna nimic in timp ce unora 150 RON pe luna le aduce mancarea zilnica.. este o gandire social.. democrata .. TE SURPINDE CA E PROMOVATA DE PNL !!!!!?
    Personal tind sa consider aceasta lege buna.. si pentru faptul ca momentan primesc 40 ron (parca :-)) iar asa ar primi intre 30-150.. deci suma totala alocata alocatiilor va fi cu siguranta mai mare.
    Cred ca si la propunerea privind fondul educational ar trebui sa te ma gandesti/documentezi. Se incearca responsabilizarea parintilor, implementarea ideii ca educatia este importanta si necesita eforturi financiare (vezi modelul american unde fetele strang bani facand pe baby-sitter din adolescenta) ia banii nu ii pot utiliza pentru altceva.
    eu.. votez.. intotdeauna am facut-o si sunt un adept al votului obligatoriu ca minima obligatie civica.. sigur ca inca alegem intre doua rele.. dar pentru mine lipsa de la vot este o optiune iresponsabila.
    Succes
    PS sunt liberal dar cu un PNL condus de baietii astia.. nu mai votez nici mort

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimate domnule anonim... Crede-ma ca sunt bine informat. Orice ai spune si actualul guvern este tot bok.Aaaaaa ca nu mai este sef de guvern bok asta este cu totul altceva. E aceiasi Marie cu alta palarie... Initiativa celor 7 penelisti este laudabila, dar asa cum am zis se incadreaza in "pomeni electoarale". Sa iti traiasca cei 3 copii pe care ii ai, si sa iti aduca bucurii. Nu stiu cat curaj ai tu sa iti lasi copii cu o babby sitter dar eu nu am acest curaj. Sa vedem cele doua aspecte de care ziceai.
    1. Egalitatea in drepturi. Conform Constitutiei, toti suntem egali (macar teoretic) in fata legii. Deci legea este neconstitutionala.
    2. Sunt de acord ca pentru unii 30 de lei inseamna mai mult decat pentru altii 150. Dar... Ce vina are copilul ca eu muncesc in 3 locuri ca sa ii asigur o crestere si o educatie buna? Ar trebui sa nu muncesc nicaieri si sa astept pomana de la stat? Daca muncesc in 2-3 locuri inseamna ca urmaresc ceva. Si anume o stabilitate financiara. Pai ce vina are copilul? Banii pe care ii da statul pentru alocatie poate nu inseamna mare lucru.Dar de ce sa nu ii strang acum pentru educatia de mai tarziu a copilului ? Si sa mai completez cu bani din veniturile suplimentare.Si pana la urma suma de 500 de euro ti se pare asa de mare?
    Suma ar fi mai mare, sunt de acord cu tine. Dar de unde vor scoate banii astia?? Ca se vaita ca niste babe ca nu au bani in buget. Pai daca nu ai bani de unde ii dai?? Este doar praf in ochii alegatorilor. Si cu asemenea legi de "protectie sociala" se va stimula lenea in tara asta. Adica tot aia care stau si freaca menta vor lua bani mai multi decat aia care muncesc. Ti se pare normal ca unul care nu munceste sa ia bani mai multi de pe urma copilului decat tu care muncesti? Pai tu care muncesti il tii in spate si pe ala care sta degeaba. Chiar si in perioada de criza numai cine nu vrea nu munceste. Crede-ma ca vorbesc din experienta.
    Nu am zis ca nu ma duc la vot. Pentru ca nu vreau sa voteze altcineva in locul meu si apoi sa ma plang. Macar incerc sa schimb ceva...


    Suma respectelor, Alydor
    P.S. Pe viitor incercati sa lasati totusi un nume. Ca s-ar putea sa dau din greseala "respinge" la comentariile anonimilor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut..
    am incercat sa las un nume.. dar recunosc nu prea m-am descurcat.. la optiunea "comentati ca:" pot alege "cont Google, Live Journal, Word press, Type pad, AIM, OpenID, Nume/adresa URL, si Anonim"
    initial am incercat sa trec numele la Nume/adresa URL dar nu am reusit sa postez iar in cele din urma am ajuns la Anonim..poate ma ajuti
    Imi asum comentariile si nu postez nici macar pe site-urile de ziare/stiri ca anonim.. aici insa nu am reusit altfel.. sper ca data viitoare sa iasa mai bine. Toate cele bune. Victor Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  7. Incearca sa selectezi Nume/Adresa url. Si completezi doar la nume , la url lasi liber daca nu ai si pagina web/blog. Ca de exemplu asa cum am postat eu.


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere