luni, 12 octombrie 2009

Telefonul Nikon

Zilele trecute ma uitam si eu pe net dupa niste aparate foto. Si nu mica mi-a fost surpriza cand am vazut un telefon marca Nikon. Rezolutia de 10 megapixeli si zoom optic de 15X. Ceea ce este foarte mult pentru un telefon ... Din pacate nu am gasit date despre stand-by si despre faptul ca are sau nu Wi-Fi sau BT








Ce nu m-am prins ... unde are tastatura???

P.S. Pentru blonde. Daca vreti sa vedeti mai mare dati clik pe poza...







Suma respectelor, Alydor

7 comentarii:

  1. Eh, oricum, pretu' e bun, sa stii! Mai ales pentru un telefon!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am zis ca nu...mai ales ca are garantie pe viata... is curios cand o sa apara cuptoare cu microunde Canon, si prajitoare de paine marca Fujifilm


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  3. tu esti sigur ca e un telefon....ca parerea mea de bruneta e ca este o camera digitala

    RăspundețiȘtergere
  4. pai si eu credeam ca este camera foto digitala insa in descriere zice clar... "Telefon fara abonament;Pretul este fara TVA; Telefonul functioneaza pe toate retelele nationale si internationale"... Daca aia zic ca e telefon inseamna ca e telefon... Nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si esti atat de mandru ca ai descoperit o greseala de continut pe un site? Este o stire demna de scris intr-un blog, ce sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da este TELEFON. Dar nu pentru toata lumea e pentru SPIONI. In momentul cand fac cate o panda, sub acoperire (turisti) au nevoie sa comunice. Detalii: Include Blustutz, conectare la satelit, calculator cu tastatura touch screen, GPS, restu e clasificat daca vreri sa sti trebuie sa mori....
    Lasand gluma ce sa faci criza e mare restructurarile sunt mari, si asta e...

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim. Da sunt mandru ca am descoperit greseala. Esti multumit acu? Pe blogul meu public ce vreau. In cazul in care nu stii sa apreciezi o ironie/gluma... renunta sa mai vizitezi pagina asta. Sau daca tot o vizitezi macar ai bunul simt sa comentezi cu numele pe care il ai... Nu sa semnezi anonim....

    RăspundețiȘtergere