luni, 23 martie 2009

Naomi et. company

Naomi “celebra” sau “celebrul” transsexual a plecat din tara ... in Italia. Drum bun si cale batuta... sa mai vina inapoi cand m-oi duce eu dupa el... sau ea... ca nu mai stii ce este... Ii invit pe toti de aceiasi orientare sa se duca. Si sa nu mai vina. Nu am nimic impotriva lor, dar nu consider ca este etic si moral sa faci publicitate unor asemenea specimene. Eu vreau sa traiesc intr-o lume normala... Unde barbatul e barbat si femeia femeie. Vreau sa-mi cresc copii intr-o societate normala. Eu cred ca astia “pe invers” cat si astia care cred ca s-au nascut femei si trebuiau sa fie barbati au probleme maaari ... la mansarda! Si din pacate pentru ei nu este tratament. Nu stiu cat e problema la etajul superior si cat e “hai sa ma dau mare”. Societatea se duce naibii de rapa... Si mai nou dobitocii de senatori si deputati vor sa dea lege prin care sa legalizeze casatoria intre persoanele de acelasi sex. Asta e primul pas. Al doilea va fi legalizarea adoptiilor. Cum sa ii explic eu copilului meu cand ma plimb prin parc ca alea doua (aia doi) care se ling in mijlocul parcului sunt o familie normala? Cum va creste copilul infiat de cei doi? Ce va ajunge el? Ca educatia incepe de la nastere. Daca copilul ala va vedea ca “mami” si “tati” (oricum nu poti sa iti dai seama care e unu si care e altu) se pupa sau mai stiu eu ce si amandoi au acealsi sex... si va vedea apoi la scoala ca parintii celorlati copii sunt diferiti ce va gandi? Ca sunt ferm convins ca parintii lui ii vor spune ca ceea ce fac ei este bine. Nu ! Nu este bine ! Este contrar normelor elementare de etica si morala. Eu la astia le-as lua un bilet dus spre Polul Nord... sau Sud. Ca nu conteaza. Sau in desert. N-au decat sa stea acolo pana i-oi chema io inapoi. Vor sa fie lesbiene sau gay? N-au decat! Dar nu in public. In dormitor nu au decat sa faca ce vor... Ca nu ma intereseaza. Dar in public sa sada pe curu’ lor... Ca sincer nu ma intereseaza orientarea lor sexuala. Atata timp cat se comporta normal. Mai vezi pe cate unu’ “ghei” care da din aripi de parca vrea sa isi ia zborul. Si mai si vorbesc foarte ... afectati. Baaaaaaa tampitilor! Nici o femeie normala nu are gestul si comportamentul pe care vreti voi sa vi-l insusiti. Cand il mai vad si pe papitoiu ala de la “Acasa” instantaneu mi se intoarce stomacul pe dos... Dupa ce ca sunt prosti mai si semnalizeaza.. sa ii vada populatia... Pai cine e de vina ca sunt bagati in seama? Ha? Aud? Presa si societatea. Ia sa nu se fi facut atata tam-tam in jurul astora.... ce liniste era. Sau la prima manifestare publica sa nu li se fi dat aprobare... Pai au inceput sa guite “ drepturile omului” Hai sictir... Dar de drepturile morale ale restul ati auzit? Ca daca va lua lumea la alergat cu ciomege automat va trecea si lesbianismul si transsexualitatea si tot... Vreau sa traiesc intr-o societate normala. Intr-o societate unde familia este compusa din doua persoane de sex diferit. Si vreau ca urmasii mei sa traiasca intr-o asemenea societate. Unde mama este femeie si tatal este barbat. Cer prea mult pentru copii mei?


Suma respectelor, Alydor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu