vineri, 6 martie 2009

Conex(iunea) si mobilul

Ca si orice om mi-am facut si eu abonament la o companie de telefonie mobila. Mai bine zis am preluat abonamentul de la firma unde am lucrat pentru a-mi pastra numarul, si l-am trecut pe subsemnatul. Pana aici nimic anormal. Cand mi-am facut abonamentul l-am trecut la cel mai mic abonament existent pe piata pentru ca nu se putea face abonamentul pe care il vroiam eu, si anume un abonament cu minute incluse, care avea pretul “promotional” de aproximativ 7 euro. Ma duc si eu ca tot omul la reprezentanta si zic ca vreau abonamentul ala. Pai nu se poate... ca ala se poate face doar pentru numerele noi care intra in sistem. Pai bine.. atunci da-ti-mi un alt abonament care are aproximativ aceleasi caracteristici ca si minute. Pai nu avem! Biiiine... Zic ok, nu e nici o problema lasa ca incerc si in alt fel, si anume prin interventii la nivel inalt. Dau si eu niste telefoane, vorbesc cu aia mai mari prin companie si aflu raspunsul... Pai nu se poate! Totusi mi se da o solutie mai putin “ortodoxa”. Sa sun la “relatii clienti” si sa incerc sa negociez cu aia, cu amenintarea ca reziliez contractul. Pana sa ajung la solutia asta am facut X drumuri la reprezentanta sa vad daca nu se poate sa am si eu un abonament decent, am dat zeci de telefoane la serviciul tehnic si au trecut doua saptamani de cand am incheiat abonamentul. Sun si eu la Steluta-doi-doi-doi si imi raspunde o tantita, ii spun si eu ca nu sunt multumit de abonamentul pe care il am si ca as vrea abonamentul ala. Imi spune si tanti ca nu se poate sa am abonamentul, dar pot sa imi pun o optiune suplimentara de 4.19 euro care imi ofera exact aceleasi posibilitati. Sa-mi cada telefonul din mana. Ma intreaba daca vreau extraoptiunea , raspund pozitiv, ii dau datele personale pentru confirmare, dupa care nu ma pot abtine si o intreb : “Nu va suparati dar eu am facut o gramada de drumuri la reprezentata si nimeni nu a putut sa imi spuna de existenta acestei extraoptiuni. Cei care lucreaza acolo nu au cunostinta de ce servicii ofera firma dumneavoastra?” Saraca cred ca s-a blocat, pentru ca vreo zece secunde a fost liniste, dupa care a inceput sa faca ca diagonala.... adica a inceput sa dea din colt in colt... Pai stiti.. ca probabil este nou angajata, ca una.... ca alta. Am incercat sa ii explic ca prin faptul ca e noua (desi nu era ca lucreaza acolo de cel putin un an de zile) nu are o scuza. Cu atat mai mult ar fi trebuit sa stie asta. Si-a cerut politicos scuze “in numele colegilor de la reprezentanta care probabil sunt mai putin informati (eu banuiesc ca vroia sa zica incompetenti in loc de mai putin informati) . I-am multumit pentru amabilitate si am inchis. Dupa vreo doua luni imi vine si factura. In 27 cu scadenta in 28. Pun mana pe telefon si o sun din nou pe Steluta (de fapt este Stelutul). Imi raspunde o t(o)antita si ii spun si eu de durerea mea... Pai ca stiti ca nu tine de noi, ca e vina lu’ Posta Romana ca una ca alta... ca daca vreau pot sa vizualizez factura on-line pe internet. Ii spun lu’ tanti ca nu am internet, deci varianta asta pica. Ii explic ca nu mi se pare normal sa primesc factura cu o zi inainte de scadenta. Ea o tinea una si buna, cu Posta Romana si cu internetul. Ii explic ca nu e problema mea cu cine trimit ei plicurile, eu sa primesc factura la timp. Zice ca o sa se informeze si o sa ma sune in 3 zile. Inchid, si astept sa treaca cele 3 zile. Bineinteles ca nu a sunat... Pun mana din nou pe telefon si il sun din nou pe Stelutul...Raspunde iar tantita, ii spun durerea mea, verifica tanti, confirma ca am vb cu tanti si ca o sa ii comunice colegei cand intra in tura. Trece ziua... tanti nu suna. A doua zi calare pe telefon din nou. Raspunde Stelutul, si incep iar toata poliloghia... Acelasi raspuns, ca o sa fiu sunat... ca etc. Dupa vreo 3 ore primesc un sms “Buna ziua, va rugam sa trimiteti un mail pe adresa xxx@vodafone.com cu intrebarile suplimentare privind serviciile Vodafone. Va multumim Vodafone.” Pai tanti!!! Nu am zis ca nu am net??? Sun din nou si ii spun la tanti ce si cum si imi explica ca daca am nelamuriri sa trimit mail. Ii explic ca nu am la dispozitie conexiune de internet. Ca sa ma duc la Internet Cafe. Serios??? Nu ma pot abtine si o intreb: “Si platiti dumneavoastra ora aia de la internet ? “ In momentul ala a amutit... I-am multumit pentru amabilitate si am inchis. Ca nu avea sens. Acu stau si ma intreb :
1.Cat de pregatiti sunt cei care lucreaza in aceasta companie? Daca unul de la reprezentanta nu poate sa dea niste minime detalii si habar nu are de ce optiuni sunt disponibile
2.Daca ii spui unuia ca nu ai net cum sa iti ceara sa trimiti mail? De unde? Daca avea o minima pregatire si stia ce inseamna marketing se putea oferi sa imi vanda un abonament de internet si date. Dar nu avea pregatirea...
Cam proasta organizare domnilor. Si la fel de slaba si pregatirea unora dintre cei care lucreaza acolo...



Suma respectelor, Alydor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu