miercuri, 1 aprilie 2009

Tarziu in noapte ...

Ora 23.55... 1 aprilie 2009. Nu este nici o pacaleala... Cu greu am reusit sa imi fac timp sa mai scriu si pe blog. Sunt cam ocupat zilele astea cu diverse varii chestii legate de servici(i), facultate, probleme personale , etc. As avea multe de spus, dar din pacate pentru mine timpul a devenit un dusman. 24 de ore pe zi nu mai imi sunt de ajus. Pana la urma sunt si eu un simplu om, cu rele si bune, si nu pot face mai mult decat ma tin balamelele... as avea nevoie de o pauza. O pauza in care sa reusesc sa imi incarc bateriile. Pe langa blogul asta mai activez si pe niste forumuri. Chestii tehnice, neinteresante. Si am ajuns la concluzia ca lumea este proasta. Da' proasta frate... Il ajuti pe unu si apoi... te injura. Si in "apararea" dobitocului mai sar inca 3 agarici ... care habar nu au de minimele norme de bun simt si habar nu au de tehnica, da' se baga... ca vezi doamne s-a ofuscat retardatul cand i-ai explicat ca la prosti care este diferenta intre niste fisiere. Ti se face scarba de asemenea specimene, care au pretentia ca "judeca". Nu judeca... doar te judeca, si o mai fac si prost... Nu cred ca poti sa judeci pe cineva despre care nu stii nimic. Asta pe langa faptul ca tu habar nu ai de tehnica si celalalt, pe care il judeci, este capabil sa iti explice cam tot ce se poate despre un aparat sau un sistem de operare. Da' te tii cocos... ca deh.. la umbra internetului sunt multi viteji... Simt ca ma ia un fel de greata lesinata cand vad asemenea indivizi... Am mai scris despre indivizii de teapa astora... Si la ce a ajutat? ca oricum nu sunt capabili sa isi dea seama ca nu e bine ce fac si ca nu e bine cum judeca. Asta in varianta in care judeca. Desii am dubii... MARI! Astia sunt un fel de javre comunitare... ataca in haita si doar pe la spate. Desi cred ca fac o greseala comparand niste biete animale cu niste specimene din grupul Homo Sapiens Sapiens Erectus. Din toata denumirea ei au retinut doar ultimul cuvant. Nu are rost sa ma chinui sa le explic ca scos din context inseamna cu totul altceva. Ca probabil o sa imi aduca profesorul de latina. Sau de antropologie. Si iar o sa imi aud ca sunt "frustrat". Pai intre mine care am curajul sa spun pe fata ce ma doare si ei care te lovesc prin spate, nu cred ca eu sunt ala frustrat. Ca mie imi functioneaza aparatul si nu am frustrari ca nu merge. Ei saracii sunt frustrati ca nu ii baga nimeni in seama si cand ii ajuta cineva in loc de multumesc, improasca cu noroi... Deh ... retardul e mare, si testosteronul trebuie sa isi faca simtita prezenta... Dar hai ca ajunge pe ziua de azi.... Sper sa mai am timp curand sa mai scriu cate una/alta. Ceva mai vesel, ca nu are sens sa ne complicam viata cu alde d'astia...varianta masculina a siliconatus felina.


Suma respectelor, Alydor

5 comentarii:

  1. Sunt curios cat mai rezisti sa iti dea retardatii peste nas...

    RăspundețiȘtergere
  2. Apoi,abia la varsta asta ai aflat cum ii treba u facerea de bine???!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, cat de bine cunosc aceasta specie, si cat de des am si eu de-a face cu ea! A dracu libertatea asta de a musca si de a arunca cu rahat din spatele unui nick de forum!

    RăspundețiȘtergere
  4. @cosinus- ca imi dau peste nas este doar parerea lor...ii las sa se bucure.Precum ziceam si pe blog, astia sunt ca si haitele hamesite de caini... Numarul de vizitatori pe care il am in aproape 2 luni cred ca zice destul de multe despre blogul asta, si implicit despre mine...
    @nero - o stiu pe aia cu facerea de bine si mama lor...
    @rau de musca - unii prin faptul ca sunt impotenti din punct de vedere intelectual si al inteligentei se gandesc ca terbuie sa fie si ei "tari" undeva... Si unde pot sa o faca mai bine decat in umbra unui nick intr-o realitate virtuala... "Cum nu vii tu tepes doamne, ca punand mana pe ei..." probabil ti se pare cunoscut.. Lor nu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Man, nu dispera... sper sa mai ai nervi ptr ca ideea este ca, pe langa retardatii aia faci "de bine" la foarte, foarte multi ... si nu odata am citit si aplicat (am intrebat si eu de vreo cateva ori si ai fost prompt si ok cu raspunsurile) chestii tehnice care ma depaseau fara ajutorul tau ... Curaj, tara e plina de prosti - care mai merg si la vot - !
    MSK

    RăspundețiȘtergere