miercuri, 19 septembrie 2012

Romtelepom...in pom

Pe la inceputul lunii, fiind eu pe la munca, ma suna nevasta-mea. Ca venise facatura de la romtelepom. Total 74 de lei. Facturile precedente nu depasisera 38 de lei. Ca asa am negociat contractul. Se agita nevasta-mea ca de ce avem atat de plata.... Pai de unde vrei sa stiu ca eu n-am factura in fata! Lasa ca ajung acasa si vad ce si cum. Ajung eu acasa si belesc ochii in ea. De unde pana acum aveam abonamentul de satelit pe la 2-3 lei, acum a aparut la 38 de lei. Pun mana pe telefon si sun la 1930. Raspunde una. Incerc sa ii spun care e problema, aia nici una nici doua ca un papagal vorbea peste mine. Bai femeie ! Lasa-ma sa vorbesc ca sa intelegi despre ce e vorba! Aia nu si nu... da-i din gura ca o moara stricata. Tensiunea imi crescuse la 200 +. Si explodez. Si ii urlu la aia una de a amutit. No ase! Acuma io vorbesc si tu asculti! Ii spun la aia care e problema, ea da sa caraie ceva, ma ratoiesc din nou la ea. Tace. Incerc din nou sa ii explic, ea taca-taca-taca peste mine. Nu mai pot si ii spun ca vreau sa vorbesc cu cineva mai apt si mai capabil ca ea. Cu cineva cu care pot sa am o conversatie. Nu sa stau sa ascult. Ca daca vroiam sa ascult dadeam drumul la radio. Asa ca sa faca bine sa imi dea pe cineva multineuronal. Ca de exemplu un team-leder. Ca poate ala are mai multa minte si mai mult bun simt decat ea. Incearca sa faca ca diagonala. Ca nu se poate, ca nu stie daca e cineva ...ca dracu... ca lacu. Ii spun sa incerce sa faca un efort, daca nu ii oboseste prea tare neuronul singuratic si sa vada poate reuseste sa imi dea pe cineva sa vorbesc. Ma pune sa astept. Si astept. Si astept. Dupa vreo 5 minute revine si imi spune ca o sa ma sune cineva intr-o ora, si ma intreaba daca mai poate sa faca ceva pentru mine. Ii explic ca cei 7 ani de acasa din pacate pentru ea nu ii mai poate recupera si inchid urandu-i o zi mirifica. Nu cred ca a realizat ce i-am transmis. Am inchis ca nu mai avea sens discutia.... Dupa vreo 2 ore de asteptat, ma pun din nou sa sun. Ca bineinteles ca nu ma sunase nimeni inapoi.  Ca ei nu s-au indurat... Am dat peste una care avea mai multi neuroni in cap. Oricum i-am facut la tanti nervii prastie 40 de minute. I-am explicat ca in contract se specifica clar la punctul 6 ca orice modificare a contractului trebuie anuntata cu 30 de zile inainte. Si nu am fost anuntat. Ea o tinea una si buna . Ca am fost anuntat dar poate nu am primit eu plicul. A naibii treaba.... Dar factura am putut sa o primesc. Aia o tinea una si buna... ca dupa ce se termina contractul se revine la abonamentul initial. Eu o tineam pe-a mea ca nu e specificat asta in contract, si ca orice modificare trebuie anuntata cu 30 de zile inainte. Pai ca revenirea la contractul initial nu inseamna modificare. Imi venea sa iau dex-ul sa ii dau in cap. Poate intelege ce inseamna modificare. Nu a vrut sa priceapa... Asa ca am luat-o babeste.
- Tanti ! Care este definitia verbului a modifica? Ce inseamna actiunea astuia?
- Pai ca.....
- Pai ia asculta aci. A modifica inseamna schimba, a transforma, a schimba forma sau continutul. De acord ?
- Daaaaaaaa.
- Pai daca inseamna a schimba forma sau continutul, atunci ceea ce ati facut voi nu este modificare?
Pauza cateva secunde....
- Pai nu.
- Cum nu fiinta????
- Pai ca trebuia sa stiti cand va expira contractul... ca este datoria dumneavoastra.  Ca la mobil cand va expira contractul treceti pe abonamentul care l-ati avut initial.
- Si daca inainte nu am avut contract ? Ce se intampla ? Imi inchid aia abonamentul?
- Aaaaaaaaaa ..... paaaaaaiiiii .... aaaaaaaaaaa....
- Contracul se prelungeste lunar pana una dintre parti anunta cealalta parte de o schimbare sau nu. Adica aia nu pot sa imi modifice abonamentul fara sa imi spuna, eu nu pot sa renunt la abonament fara sa le spun. Cu alea 30 de zile inainte. Alea pe care voi nu le-ati respectat.
In fine... ii spun la duduia ca imi bag picioarele in el romtelepom si ca reziliez contractul. Doar ala de telefon deocamndata. Ca si asa nu folosesc telefonul fix. Pentru 2-3 minute pe luna cat vorbesc nu merita sa il platesc. Imi spune ca nu se poate face cererea telefonic. Ca tre musai sa le dau in scris. Si o intreb daca vreau sa prelungesc abonamentul asta se poate telefonic? Pai da. Pai bine. Cand e de luat bani... atunci sunteti in stare sa luati cu ambele maini. Cand e de pierdut bani... Ii cer la tanti adresa de mail unde sa trimit rezilierea. O notez si dupa ce am incheiat convorbirea ma apuc si le scriu mailu de reziliere. Ca sa fiu sigur ca il primesc l-am trimis de 8 ori. Si cu confirmare de primire.
Azi dimineata suna un Gogu. De la romtelepom. Ca cutarescu? Igen. Ca in legatura cu abonamentul de telefon... Ca de ce vreau sa renunt. Si incep sa ii recit la Gogu. Pai hai sa vedem.
- Pentru ca sunteti nesimtiti. Pentru ca modificati contractul dupa cum aveti chef. Ca doar clientul are obligatia sa respecte contractul, voi nu. Pentru ca voi nu respectati contractul.
Si incepe ala pe o voce din aia de zici ca el era marela psihanalist.... Freud , Jung sau  Blaga. Toti trei la un loc
-Pai de ce domnule cutarescu? Ce s-a intamplat? E chiar asa de grav? Chiar nu vedeti nici o rezolvare a problemei?
- A nuuu... nu e grav de loc. Rezolvarea e simpla. Renunt la abonament !
- Pai ce ziceti daca va oferim un abonament cu cost zero. Adica nu platiti nimic pe abonament?
- Cum nu platesc nimic?
- Pai abonamentul asta va permite sa nu platiti nici un abonament. Taxa este zero.
- Aha... si daca vorbesc la telefon cat platesc?
- Aaa.... pai platiti cat vorbiti.
- Mai nene... ia uita-te mataluta si vezi cat am vorbit in ultimile trei, sase, sapte luni la telefon.
- Pai doar 2-3 minute.
- Si atunci de ce sa platesc abonament din nou?
- Pai nu platiti abonament platiti doar ce vorbiti. Ce ziceti?
- Zic ca nu . Ca nu ma intereseaza. Am doua mobile, sotia are doua mobile, am minute garla si in retea si nationale, nu ma intereseaza.
- Pai daca vreti minute nationale doar pentru 2 lei in plus pe luna puteti sa beneficiati de un abonament cu o suta...
- Chiar nu ma intereseaza ! Va rog intelegeti ca nu mai vreau sa am telefon fix !
- Pai de ce?
- Pai pentru ca peste doi ani de zile cand o sa expire contractul, din nou o sa "uitati" sa ma anuntati din timp, si iar o sa platesc degeaba pentru niste servicii. E mai simplu asa. Nu mai prelungesc nici un contract si cu asta basta. Raman deocamdata cu contractul de satelit si asta e. Poate va pune ala cu coarne sa faceti vreo modificare ca il reziliez si pe ala.
- Pai nu ca imi pun reminder si va sun cu o luna inainte sa va expire contractul.
- Nu va suparati... Dar puteti sa imi garantati ca peste 2 ani de zile o sa lucrati tot la romtelecom?
- Pai... aaaaaaaaaa.... pai....
- Ok. E mai bine sa nu facem promisuni pe care nu putem sa le respectam. Nu? Asa ca sa fie toata lumea multumita, reziliati contractul si asta e. Daca am nevoie de telefon o sa sun de pe mobil.
A incercat nenea sa ma convinga sa raman client dar nu prea a avut cu cine sa vorbeasca. I-am spus sa nu mai insiste ca nu are sens sa ne enervam reciproc. Asa ca de la inceputul lunii viitoare sunt liber de contract. De romtelepom. Concluziile le trageti voi...


Suma respectelor, Alydor

4 comentarii:

  1. Felicitari! Un divort cat o nastere grea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, super la ce adresa de mail ai trimis cererea o vreau si eu....
    multumes,
    o zi bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru doritori, adresa de mail este rezilieri@romtelecom.ro

    La cat mai multe rezilieri le doresc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai din partea unui slatinean 2 rezilieri:) Una in iulie 2012 si alta in iulie 2013, doua romtelepoame, unul de acasa, altul de la serviciu, ambele prin portare la RCS & RDS, in iulie 2011 la serviciu au prelungit cu 3 ani de zile ca ultimii nesimtiti bagand si netul ADSL pe gat desi nu i-am intrebat de asa ceva avand de la RDS din 2006 iar acasa cu 2 ani in februarie 2012 ca nu mai vroiau doar 1 an. Bye, la cat mai multe rezilieri, eu i-am botezat Reziliecom:)

    RăspundețiȘtergere