vineri, 28 august 2009

Voda(fone) straics aghein

Ma mananca pe mine in partile posterioare sa imi schimb bonomentu' de la mobil. Ma interesez si eu in stanga-dreapta-fata-spate de ce optiuni si ce abonamente sunt. O pasarica imi sopteste ca este nush ce bonoment cu 400 de minute in retea, 400 de sms-uri si 60 de min nationale cu vreo 5 iepuroi. Boooooon. Imi fac eu calculele si trag concluzia logica ca imi ajung. As fi renuntat bucuros la 350 de sms-uri pentru inca 10 minute nationale da' nu se poa' ca deh... pulitica firmei. Sun la Stelutzu', raspunde o tantita si ii zic durerea mea. Aia imi spune ca verifica ca bla, bla, bla, sa astept. Astept , revine tanti imi spune ca e ok, da' sau ma duc pana la ei la reprezentanta sa-mi schimb abonamentu' sau poate sa i-o fac oral. Adica prin telefon. Confirmarea. Imi exprim dorinta de a nu ma deplasa pana la Cucuietii din Deal pentru asta si ca prefer la telefon. Da drumul tanti la inregistrare, facem cele necesare si cu asat gata. Inainte sa inchid o intreb pe tanti: "Asadar incepand din luna urmatoare factura mea va fi de 5 euro fara tva?" Tantita imi aproba pozitiv, eu mai intreb o data, ea imi aproba din nou. Booooooon. Trece luna, se face luna urmatoare si imi apare factura. Pe net. Total de plata 85 de ron. Ma uit ca buha-n horn in factura si ceva nu-mi dadea bine... Dadea cu virgula. Belesc ochii de 4-5 ori. Tot cu virgula. Pun manuta pe telefon si iar sun la stelutu'. Ii spun la tanti durerea mea tanti se uita pe socotitorile lor si imi spune cu o voce suava: "stiti... colega care v-a facut transferul abonamentului a uitat sa il anuleze pe cel precedent". Eu ... ca boul : "Cum adica?" Steluta: "pai in momentul de fata aveti doua abonamente pe acelasi numar". Eu: "Pai si acu' ce fac?" Steluta: "pai le puteti mentine pe amandoua sau sa renuntati la cel vechi. Din cate am vazut optiunea dumneavoastra a fost pentru renuntarea la primul abonament si trecerea la cel de-al doilea, deci banuiesc ca doriti sa ramana cel de-al doilea." Eu ii confirm pozitiv alegerea si o intreb cu plata cum se face. Steluta: "Pai factura asta care o aveti acum trebuie platita si se va scadea din factura urmatoare valoarea." Ii spun ca nu-i nici o problema ca oricum de un an de cand am abonamentul tanti de la biroul de incasat facturi m-am vazut de 3 ori doar, asta nu pentru ca am avut facturi restante ci pentru ca le-am platit in avans. Nu ma pot abtine si o intreb pe Steluta: "Daca nu vedeam si nu ziceam nimic de factura ramanea asa fara sa se uite nimeni?" La care Steluta incepu' din nou sa faca fete-fete si sa isi ceara scuze.... ca stiti ... ca colega... ca nu s-a uitat... ca ... Nu avea sens sa o mai fac pe tanti de rahat, asa ca i-am multumit pentru ajutorul acordat si am inchis. Lucruri marunte ca si astea ma fac sa ma intreb de competenta celor angajati acolo... Si nu numai acolo. La restul firmelor. Unde sunt oameni angajati pe te miri ce criterii. Numai pe criterii de competenta nu. A se vedea muncitorii (ca nu le poci spune altfel) de la magazinele de electrocasnice/electronice. Care majoritatea habar nu au ce vand. Sau de ce. Caruia ii ceri un storcator de fructe si iti da o rasnita de cafea. Si apoi e revoltat ca tu aia i-ai cerut... Mai e mult pana departe....


Suma respectelor, Alydor

Un comentariu:

  1. Nahhh... sa-i frecam la nas. Si io mi-am schimbat abonamentu, ba mai mult l-am mutat de pe o firma pe alta, si uite asa am ramas fara toate avantajele care le aveam pe vechea firma, si care mi s-a spus de catre Stelute ca n-o sa le pierd in veci. Plus o carca de puncte de fidelitate care le-am lasat pt plata ultimei facturi, si care nu mi s-au decontat in acest scop. Deci, multa m...eeeeee Vodafone!

    RăspundețiȘtergere