vineri, 21 decembrie 2012

Sfarsitul lumii. Partea a II-a (ultima ...sper !)

Iote ca trecu. Din nou. Fara sa se termine lumea asa cum propovaduiau diversi tembeli si papitoi tibetani. Acu io-s curios in ce varianta vine? Daca mai vine. In aia care ne-a fost aratata in diverse filme cu bugete mai mari sau mai mici, marca haliud sau dupa cum au zis tembelii si papitoii? Nu de alta da' sa stiu si eu ce fac cu banii. Aia de-mi intrasera in cont. Ca dupa cum ziceam ceva mai devreme azi e ziua de salariu. Banii au intrat. Inca nu i-am cheltuit. Da' sper sa mai am vreme.  Desi am promis ca scriu dupa ce ii scot. Oricum cica dupa ultimile stiri s-a amanat za end of za uorld pana pe la ora 23. Se spune ca evenimentul de azi a provocat mai putina panica intre romani decat Avatar. Parerea despre aia care si-au luat zilele dupa vizionarea filmului mi-am spus-o aici. In fine.. sa nu o luam pe aratura. Sunt destui care o fac. Sincer am cam inceput sa ma plictisesc de chestia asta cu sfarsitul lumii... Atata l-au trambitat ca vine.. si tot nu vine. Cam ca si cu americanii. Cand bunicii nostrii ii asteptau ca pe apa calda pe vremea lu' impuscatu'.
Oricum azi e ultimul hop si ultima speranta pentru disperatii care spera sa se intample. Aia de si-au luat conserve si provizii si s-au bagat sub pamant, in buncare, ca sobolanii. Ca degraba nu mai avem cifre repetitive in luni, ani , zile. Puteti sa stati linistiti. Lumea nu se va termina cand vrea unu' sau altu'. Se termina cand ii vine timpul. Si nu o sa ne anunte nimeni. O sa vina si gata. Si dupa calculele astronomilor soarele mai are combustibil pentru inca 100 de milioane de ani. Deci oricum nu il prindem. Sau... cine stie ?


Suma respectelor, Alydor

Un comentariu:

  1. Nea Nicu Credinciosu', vecinu' meu otevist, zice ca s-a amanat sfarsitul lumii cu vreo doi ani.

    RăspundețiȘtergere