Acu ceva vreme se lansase tot sub obladuirea matracucii de Plescoi, brandul de tara „Land of choice”. Intre timp cica am evoluat. Adica am mai consumat niste bani publici. Si am dat aproape un milion de euro pe o sigla de 70 de bani. Probabil intr-o tara cu apa calda permanenta s-ar fi sesizat DNA, Parchet si alte institutii specializate. Dar nu la noi. Ca la noi cica nu e cazul. Mai ales in cazul protejatei basesciene. Cu alte cuvinte, matracuca arunca din banii publici pe o porcarie de sigla, si apoi tot ea e cu clontu’ mare si sare de cur in sus, cand i se cer explicatii. Carevasazica nesimtirea la maxim. Noi nu avem drumuri, nu avem locuri de cazare decente, da’ facem publicitate la turism. Adica la brendu’ de tara. Care brend? Care tara? Vorbim aici de o tara unde sunt zone care nu au depasit stadiul secolului XVIII. Cu buda-n fundu curtii, apa din fantana si opaitul in grinda. Intr-adevar locul este pitoresc. Problema e ca nu poti ajunge acolo. Ca nu ai cu ce. Si nici pe unde. Ca nu poti sa bagi turistu’ in TAB si sa il trambalezi de colo-colo. Ca ala nu iti da tie un purcoi de bani ca tu sa iti bati joc de el. Cica „explore the carpathian garden”... Adica... baaaaaai ma leshi? Cu ce sa explore? Cu pasul? Ca trasee ... cucu! Pauza! Nu avem! Marcaje? Ce e alea? O harta cu punctele de interes turistic exista? Neah.... de ce am avea nevoie de asta? La ce ne-ar folosi? O harta cu trasee montane este? Nu, ca pe drum de munte nu poti sa mergi cu tocuri. Oricum trebuie admirata matracuca de Plescoi. Daca acu doi ani a dat 1.5 milioane de euro (oare in conturile cui s-au dus banii aia???) anul asta a bagat mult mai multi bani. Tot din fonduri europene. O alta sigla, un alt slogan... aceleasi drumuri proaste, aceiasi Romanie prafuita. Ziceai de paduri? Care paduri? Ca s-a furat ca-n codru’! Si s-a defrisat cu hectarele. De plantat inapoi... Nexam... Statiuni balneoclimaterice? Sa fim seriosi. Ca au avut grija guvernantii lu’ peste si de astea. Ce nu au putut vinde si fura, au distrus. Si pentru ca noi suntem prea prosti sa pricepem ce e cu brendu’ asta de tara, aceiasi matracuca vine si ne explica :” Frunza este un simbol puternic, primordial al naturii, al creşterii, prospeţimii, al vieţii. Frunza cu o semnificaţie specială în România: Un element omniprezent în folclorul românesc. Poezia muzicală folclorică bazată pe sintagma "foaie verde" are notorietate maximă incontestabilă între români şi vorbeşte despre însăşi natura sufletului românesc. Frunza verde, dincolo de semnificaţiile ei mai importante legate de natură pe care le va transmite pieţelor internaţionale, dacă este explicată, vorbeşte despre spiritul amabil şi pur al poporului român". Adica foaie verde stalp, curge apa-n beci. Io i-as recomanda un loc unde sa isi bage frunza matracuca. De fapt situatia este mult mai complexa daca stau sa ma gandesc bine. O sa avem in curand nevoie de frunza aia de la brandul de tara, ca o sa aiba grija astia din guvern, sa ne lase in curu' gol. Si o sa luam frunza aia sa ne acoperim goliciunea. Daca data trecuta s-a trezit cu scandalul cat casa ca sloganul era deja inregistrat la OSIM, de data asta s-a trezit cu un scandal international. Ca frunza aia mai e folosita de alte 1000 de firme. Bine... nici una de un asa renume mondial ca si ministeru’ inutilitatii. Ministra asta are impresia ca strainii mai pot fi prostiti cu cuvinte. Adica le spui tu cat de frumos e la tine in tara, le areti 2-3 poze si gata... aia dau pe spate, au 2-3 orgasme, merg la banca sa isi goleasca conturile si dau navala la tine in tara... Ei uite ca nu e chiar asa. Ca nici aia nu-s picati de pe luna. Poate la papuasi ar tine chestia asta. Da’ nu intr-o tara civilizata. Pe siteul matracucii de Plescoi, este trecuta activitatea individei. Cica :” PRINCIPALELE REALIZĂRI ÎN PLAN POLITIC:
-Deputat în urma câştigării alegerilor din 30 Noiembrie 2008 în Colegiul 25 circumscripţia 42 Bucureşti
-Secretar Executiv Partidul Democrat, Decembrie 2006
-Membru al Partidului Democrat din Februarie 2006
-Consilier General al Municipiului Bucureşti din partea Alianţei D.A."
Individa asta ori e proasta (ceea ce pot sa afirm) ori e tampa si ne crede pe noi prosti (ceea ce pot sa jur). Alooooooo!!! Ziceai de realizari pe plan politic. Care „e” alea. Realizare inseamna ca ai facut ceva. Sau pupincurismul si felatia basesciana ti se pare realizare? Mie nu! Eu sper sa te trimita chinezii acasa. Daca o fac, si te trimit si in doua valize zic ca e bine!
Ati furat si ati distrus si ce a mai fost din turismul romanesc. Chiar era nevoie de o asemenea cheltuiala? Inainte sa iti faci reclama, trebuie sa ai ce sa areti. Ca sa poti sa areti ceva ar trebui sa ai drum de acces. Ca sa ai drum de acces iti trebuie infrastructura. Ori noi nu avem nimic din toate astea. Reclama asta e ca un burmerang. Daca te bati cu caramida-n chept ca ai una si alta si hai sa vedeti, probabil prostesti un prim val de turisti. Daca aia nu gasesc ceea ce li s-a promis, aia mai povestesc la inca X persoane. Si uite asa se face o reclama negativa. Ori dupa ce i-ai tras-o turistului, poti sa iti faci infrastructura si tot ce vrei, ca ala nu o sa iti mai calce la tine in tara. Si atunci ce faci? Simplu! Mai bagi un brand de tara, mai ingrosi niste conturi, schimbi denumirea tarii si poate ai noroc. Daca nu ... mai incerci.
Suma respectelor, Alydor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu