vineri, 18 iunie 2010

Notari...

Deoarece trebuie sa imi depun dosarul de licenta, trebuie ca in acel dosar sa fie zeci de hartzoage. Printre care si o copie legalizata dupa o diploma si certificatul de nastere. Facui eu toate alea posibile, am ajuns la tanti notar, cu originalele si copiile facute de acasa. Ii spun ce ma doare zice ca se rezolva. Ii intind hartzoagele si copiile. Tanti zice "Nu... lasati ca va facem noi gratuit copie".In gandul meu zic ca da, sigur e gratuit sa vezi ce ma scutura de bani dupa aia. Se chinuie tanti vo 5 minute sa faca 2 copii dupa acte, ca cica ale mele nu sunt bune. Dupa care ... surpiza. Se apuca sa confrunte actele in orginal cu copiile facute de EA. Am ramas masca, si nu m-am putut abtine sa nu o intreb ce face. S-a uitat la mine extrem de mirata, deranjata chiar de intrebarea mea. Mi-a raspuns pe un ton superior, ca verifica sa nu fie o greseala undeva. Aveam o stare contradictorie. Nu stiam daca sa ma cracanez de ras sau sa ma apuc de plans. Ma gandesc ca poate copiatorul lor avea prostul obicei sa modifice notele de pe diploma de bacalaureat sau codul numeric personal de pe certificatul de nastere. Bineinteles ca a venit si nota de plata : 20 de ron pentru doua copii, doua stampile si doua semnaturi. Si mai zice cineva ca o duc rau notarii? Sa nu mai zica!


Suma respectelor, Alydor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu