luni, 28 iunie 2010

Funerar TV

In urma cu ceva timp am participat la un curs. Curs in care se vorbea despre site-uri web. Printre aceastea a fost pomenit si funerartv.ro La prima vedere nimic anormal. Dar… surpriza. Am accesat pagina de interenet si am descoperit si cu ce se ocupa respective firma, si anume filmarea si transmiterea pe internet a intregului eveniment. Acum eu pot sa inteleg multe. Da’ chiar sa vrei sa pastrezi in amintire si asemenea evenimente… Mai auzisem intrebari de genul : ,,Cum a fost inmormantarea?“, ,,Foarte frumoasa!” Ha? Adica cum? Mai zii o data. Inteleg sa pui intrebarea asta la un botez, la o nunta la o logodna. Da’ chiar la ingropari? Lasa-ma-n durerea mea… Chestia e, ca nu se opreste aici. La oferta sunt 3 pachete. Primul, are cel mai mic pret si contine filmarea “basic” si copierea pe cd/dv, iar pachetul maxim cuprinde filmarea cu 8 camere, regizor, montaj, adica tot tacamul. Sunt curios cum decurge o filmare si indicatiile regizorului in cabina. Ar fi ceva de genul: “ camera 3 plan intreg cu vaduva, focalizeaza usor pe ochi…asa… nu misca stai asa, camera 2 plan american pe tot grupul, camera 5, prim plan cu mortu, camera 3 vezi ca ii curge o lacrima vaduvei, focus pe ea, bocitoarele in spate, in surdina incepeti usor in crescendo, asa … dati-mi un plan intreg cu popa, prim plan cu florile de pe sicriu… si… Stop! Taiati !”. Eu raman totusi la ideea ca prefer sa imi amintesc cu placere de evenimentele frumoase, si de persoana care a trecut in lumea celor drepti, asa cum o stiam cand era in viata si cand zambea, nicidecum intinsa intr-un sicriu si teapana. Acum trecand peste partea morbida, si umorul negru, trebuie sa fii dus rau cu pluta sa faci asta. Dar pana la urma omul are o afacere. Banuiesc ca sunt destui care sa ceara aceste servicii. Si atunci daca tot sunt tacaniti care sa ceara asa ceva, de ce sa nu fie si cineva care sa le ia banii pentru asta?


Suma respectelor, Alydor

Un comentariu:

  1. Afacerea asta e din categoria Imortalizarea Mortului si e destul de banoasa, cunosc o firma care se ocupa cu marmura, o piatra funerara cel mai bine vanduta e in jur de cinci mii de euro, materialele costa maxim o mie, deci....


    Aky

    RăspundețiȘtergere