luni, 1 decembrie 2008

Cati mai sunt?

Poate ati vazut ca a aparut in stanga o sectiune de vot. Unii au votat cu plus, altii cu minus. Dupa cum i-a dus capul si i-a indemnat inima. Ca orice om normal am si dusmani dar am si prieteni. Am si eu doua vorbe de spus pentru anonimul analfabet ("mancamiai"- boule se scrie "manca-mi-ai"!!! ) care ma indemna sa ii savurez ceva ("toata jumate") si care nu a avut nici macar sange in instalatie sa se semneze. Da ma! si eu mi-am facut blog. Pentru ca am ceva de zis.. Pentru ca sper ca impreuna cu restul oamenilor sa starpim javrele care iti seamana. Pentru ca ma doare-n cot de voturile pe care le-ai dat. Pentru ca in tara asta este nevoie si de Oameni nu doar de animale si retardati. Pentru ca daca am ceva de spus o spun si ma si semnez. Ca sa stie lumea cine sunt. Nu injur pe la spate si ma ascund dupa un Anonim. O spun in fata. Si am atata coloana vertebrala ca sa imi sustin afirmatiile pe care le fac. Nu sunt las ca sa fug din fata responsabilitatii. Daca am zis sau am facut ceva pot sa imi asum responabilitatea faptelor. Tu nu. Eu am invatat sa scriu corect in scoala primara. Tu in schimb habar nu ai ce e aia ortografie, si nici nu o sa aflii ca esti prea retardat mintal ca sa stii sa folosesti DEX-ul. Nu o sa ma obosesc sa iti dau explicatii... ce este DEX-ul si la ce foloseste. Te las sa mori in prostia ta... si in ignoranta. Stau si ma gandesc cati din astia ca tine, mai sunt oare? Cati sunt atat de redusi minatal incat sa injure si apoi sa semneze "anonim". Diferenta intre astia si debilii care suna la 112 si fac glume (?)nu este... din pacate legile sunt prea blande. Condamnarea la moarte pentru astia ar fi prea putin.... La fel ca si cei care suna pe diverse numere de telefon si incep sa injure... Ma intreb cat de prost poti sa fii sa te bucuri de o asemenea gluma... Te deranjeaza ca altii sunt capabili de mai mult? Ca altii scriu si chiar au ceva de spus? Ca lumea ii citeste? Si in plus ii mai si apreciaza? Este o lume libera. Nu te opreste nimeni nici pe tine sa scrii... Poti sa o faci. Dar din pacate nu te ajuta intelectul. Si coeficientul de inteligenta... care este exact cat numarul la pantof. Si daca nu esti capabil sa scrii macar o injuratura corect, atunci nu te apuca... lasa pe altii care cel putin din punct de vedere ortografic, ortoepic si morfologic, sunt capabili sa lege doua vorbe una de alta ... Este ca te-am bagat ca pe exemplarul lui Buridan, in ceata? Este! Pentru a scrie trebuie sa ai ce. Si sa ai despre ce sa vorbesti. Si sa ai timp. Timp nu prea am...dar imi fac. Cat despre celelate doua, eu am ce zice... Tu nu. Pentru ca esti prea preocupat sa injuri pe altii... Ca altceva nu te duce capul. Ca de altceva nu esti capabil. Nu poti sa faci ceva constructiv. Este mult mai usor sa injuri pe altii decat sa pui mana si sa faci ceva bun. Eu nu iti port pica. Este parera ta proprie si personala despre acest blog. Pe viitor te invit sa nu il mai vizitezi. Ca poate iti mai faci vreo cateva circumvolutiuni. In afara de cele facute de sapca. Unii mi-au trimis mesaje cu injuraturi pe motiv ca nu le-am raspuns la mai stiu eu ce probleme pe care o avea el cu nu stiu ce aparat. De parca timpul meu este la dispozitia tuturor. Si eu sunt "Mama Ranitilor" si sunt obligat sa ajut pe toata lumea. Apoi s-au razbunat (ha, ha) pe mine prin injuraturi trimise pe blog. Sau voturi. Eu le doresc sanatate si-un copil sa le fie frate. Imi cer scuze fata de ceilalti cititori ai blogului. Lor nu le-am dedicat un articol. Tu poti sa fii mandru. A scris cineva despre tine. Poti sa mori linistit. Ti-ai atins scopul in viata. Te-a bagat si pe tine cineva in seama. Esti in centrul atentiei. Felicitari! Macar o data in viata ai iesti din anonimatul si mediocritatea in care te scalzi. Ai reusit sa treci de frustrarile care te macina zilnic, si ai realizat si tu ceva in viata, chiar si anonim. Ca nu te vad sa ai curajul sa lasi numarul de telefon sau numele real ca sa te sun sa te felicit. Esti prea las... Si a doua oara nu ma voi mai obosi sa iti dedic un articol. Asta sa fie pentru toti cei care nu au curajul de a zice in fata ce si cum gandesc, si pentru cei care injura si se ascund dupa un nume de anonim. Nu am pretentia ca articolele sa fie apreciate de toti. . Nu poti fi pe placul tuturor. Daca nu iti place nu trebuie sa injuri. Daca esti capabil de mai bine atunci scrie tu mai bine si ai tot respectul meu. Dar atata timp cat altceva in afara de injurii nu stii... nu te mai astepta sa te bage cineva in seama... Imi vine sa iti spun sa te maturizezi… dar ma indoiesc sincer ca stii semnificatia acestui cuvant. Inseamna mai mult decat sa numeri pe buletin 18 ani. Poate o sa intelegi candva semnificatia. Eu sper (pentru binele tau) sa fie cat mai devreme.

Suma respectelor, Alydor

6 comentarii:

  1. la multi ani, ROMANIA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre, vad ca esti suparat tare! Io-te d-al dracu' nu ma semnez acu' ca sa vaz daca ma recunosti. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim dom' Sony....Nu-s suparat... i-am facut o bucurie impotentului asta....


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARI!!! Bine spus!!! Din pacate nu prea are rost sa iti bati gura degeaba cu imbecili care nimic nu le convine si nimic nu e bun. Iar ei nu fac nimic. Asta e dobitocul de roman. Se uita peste gard si arunca nu noroi.
    Sa se uite in cotetul lui ca pute, din toate punctele de vedere.
    Il intreb pe Domnul ANONIM
    - Ce mama dracului ai cu omu??? Te oftici ca are blog. NU esti capabil sa iti faci si tu unu??? E simpu roaga un prieten sa iti faca si umple-l cu manele. Ca aici te limiotezi TARANE.

    FELICITARI pentru blog.

    ANONIMULE ESTI UN TARAN BUCURESTEAN

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie si din astia Andrei... Trebuie sa facem si noi misto de cineva. Daca mai mult nu poate ce sa ii ceri? De unde nu e nici Dumnezeu nu cere...

    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere