miercuri, 29 octombrie 2008

De ce blog? (update septembrie 2014)

Salutare... uite ca am intrat si eu un rand cu lumea , adica mi-am tras un blog. Ca tot e la moda. In ziua de azi daca nu ai blog, daca nu umbli prin cluburi de fite, daca nu ai "aifon" si nu ti-ai tras macar un mic "tiuning" la masina din dotare, sau nu ai "feisbuc" nu existi... Primul punct l-am rezolvat, de restul nu cred ca o sa ma apuc vreodata... Se poarta jurnalele "on-line"... Acu vreo 18 ani se purtau cele pe hartie, dar cum lumea vrea sa fie in pas cu moda si cum se tot striga in stanga si in dreapta "salvati padurile " (cainii maidanezi au o bucurie ascunsa cu privire la copaci) , a aparut si jurnalul pe net... E mai simplu, mai rapid si nu in ultimul rand mai... "eco-friendly". Basca ca poate sa citeasca toata lumea despre ce simti, ce gandesti , lectura putand fi chiar comuna, nefiind nevoie sa stea omul la rand ca sa iti citeasca jurnalul propriu si personal.... Dar sa nu batem campii , mai bine ii lasam pe politicieni sa o faca... ca macar aia o fac pe bani (ca sunt ai nostri , nu mai conteaza)
O sa incep cu o scurta prezentare (adica hai sa ma laud) ... ca sa stie lumea cu cine are de a face... Unii ma cunosc sub numele de Doru, altii sub numele de Alin (depinde in ce perioada m-au cunoscut) si o alta parte sub numele de Alydor (de obicei pe forumurile pe care activez detin acest nickname). Banuiesc ca si blonda pana in maduva oaselor daca esti, te prinzi de unde vine ultimul. Cei care ma stiu dinainte sa am 18 ani ma cunosc pe numele de Alin. Apoi dintr-o data subit si instantaneu m-am hotarat ca imi place mai mult numele de Doru si daca tot il detin legal sa il folosesc...  Nascut prin '77 dupa cutremur, intr-o zi cu raposatul Papa Ioan Paul al II-lea. Ca si pasiuni am radioul si grafica, pasiuni in care activez de prin '95... Am fost pe rand (nu neaparat in ordinea asta) : prezentator, realizator, raspandac (stirist pentru cei neavizati), zvonac ( corespondent) producator (Radio Transilvania '95-'96 si Radio 21 Turda din 1996-2004 si Radio 21 Brasov 2006-2007), iar mai apoi am fost director adjunct  la un post de radio care transmite doar pe internet (http://www.radiojoyart.ro/). Cam atat despre prima pasiune..... Cea de a doua (grafica) a inceput tot prin '96, (ce e mai rau e ca ma tine si acu') si pana in prezent am migrat pe la ceva firme de publicitate (fiecare cauta sa ii mearga mai bine), am activat si la o firma de publicitate, unde am fost si "asociat" dar mi-am bagat picioarele.  (v-am avertizat de la inceput ca ma laud). Dupa experienta cu publicitatea m-am reprofilat, am lucrat un an de zile la Vodafone pe serviciul de Date, iar apoi am migrat la Unify (Formerly Siemens Enterprise Communications) unde in prezent ocup functia de First Level Support for Open Scape Voice, cu competente in OSV, DLS, UC, OSB, OSEE, Media Gateways, Linux, SIP, VoIP. Cam intotdeauna am facut doar ce mi-a placut si mi-a placut ce am facut (grafica si radio) Ca loc de bastina , sunt turdean de origine, maritat (da, e scris corect!) in Brasov. Intre timp pe langa radio si grafica, am mai terminat cu brio si facultatea de comunicare si relatii publice, licentiat fiind acum. (am baut cerneala cand eram mic... ce vreti acu?)
Sa va spun si ce imi place (ca tot suntem la capitolul laude). Pai imi place asa : muzica buna (clasica, populara, dance, electronica disco, s.am.d.) mancarea buna, bunul gust, (sunt taur, ce vreti?),chestiile tehnice (telefoane,calculatoare, gps-uri, pda-uri...etc) si nu in ultimul rand berea (daca e si nefiltrata si cu o companie buna , e si mai bine). Daca am vorbit despre placeri hai sa zicem ceva si despre ce nu imi place.... Nu imi plac: kitsch-ul, manelele (stiu , o sa ziceti ca dupa doi metri de nefiltrata sunt cel mai infocat fan Guta, dar din fericire va inselati), "tiuningul" (adica ala de prost gust), bizonii din trafic (idiotii care habar nu au cum se circula in sensul giratoriu), fitosii/fitoasele, nu imi place cand ma duc la un bar/restaurant sa stau juma' de ora pana vine chelnerul sa ma intrebe ce mama naibii caut acolo si de ce il deranjez, nu imi place debandada (adica dezordinea - colegii din radio stiu asta pe pielea lor), marlanii si tupeistii.
Cam atat ar fi de spus despre mine... Sper sa reveniti cu placere si sa cititi cum mai aberez elegant si cu un scop anume (care o fi ala inca nu m-am prins, da' poate ma dumiresc eu ). Nu promit ca voi scrie zilnic pe acest blog dar voi incerca sa fiu cat de cat activ prin zona...Ca tot e la moda...

Suma respectelor, Alydor

3 comentarii:

  1. weeeeeeeeeeeeee
    happy happy joy joy!!!
    posturi super misto si cat mai dese
    bine ai venit in lumea bloggerilor trendy frendy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit cu gandurile tale in lumea virtuala!
    de obicei nu tot ce este la moda este si frumos si bun... asa ca lasa cliseele si pune-te pe scris:)!
    pupicei,
    cea mica

    RăspundețiȘtergere
  3. Saru' mana pentru masa ....stai ca asta se spunea cu alta ocazie. Multumesc de urari si sper sa scriu cat mai des... acu' nu promit nimic ca stiti si voi cum stau cu timpul liber(adica nu exista) Cat despre clisee ... imi plac doar cele fotografice. Nu stiu la care din ele te referi dar cu siguranta nu o sa gasesti vreunul care sa ma prinda si pe mine....

    RăspundețiȘtergere