joi, 18 februarie 2010

Hai sa reciclam...

Nu, nu este o campanie de presa. Este ceea ce s-au gandit cei de la firma de salubrizare. Laudabila intentie. Pe langa pubela "euro" care a dat-o primaria "gratuit" (sanchi gratuit, ca au crescut baietii pretul la colectarea gunoiului) s-au gandit sa mai dea inca un sac de plastic in care sa arunci plasticele. Suna bine si frumos. S-au gandit sa educe populatia sa sorteze gunoaiele. Problema e ca si sacul ala cu materiale plastice, si pubela cu gunoi menajer se arunca la gramada, in aceaiasi masina. Pai ce sens are sa mai stai tu sa te chinui sa sortezi ce e plastic si ce nu, daca tot la gramada se arunca???
Astept cu nerabdare si primirea sacului pentru hartie (mai citeste omul presa) , a celui pentru metale (mai bei cate o bere la doza), si cand vin baietii cu colectarea sa le arunce toate unele peste altele in aceiasi masina care le compacteaza...


Suma respectelor, Alydor

3 comentarii:

  1. Tot respectul...

    Ceea ce-am inteles eu (de la astia care-s interesati de problema...)e, ca totusi colectarea deseurilor se face selectiv (la noi in oras).
    n-am stat sa vad...desi, acu vreo 2 ceasuri bune, am auzit masina pe strada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai colectarea se face selectiv. Adica fiecare deseu cu punga lui. Ca romanul se supune. Daca ii spui sa puna plasticul la plastic si hartia la hartie, asa le pune. Problema e cu aia care le colecteaza. Ca aia le pun la gramada... Nu vorbeam de Brasov ci de minunata urbe unde domiciliez eu...


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Nu nu mai in Brasov se face asa. Si in cartierul meu numit Suceava se procedeaza la fel. Adica, noi contribuabili de taxe si impozite suntem indemnati sa selectam deseurile dar salubritatea ia totu la gramada.
    Logica e simla: Cica ne educa intai pe noi sa aruncam selectiv dupa care ridica i gunoiul selectiv.

    tara lu' papura voda

    RăspundețiȘtergere