vineri, 1 ianuarie 2010

La multi ani... 2010

La multi ani 2010! Fie ca noul an sa fie mai bun, atat pentru noi cat si pentru cei dragi noua. Iata ca am trecut si in noul an. Unii au petrecut revelionul cu prietenii la un chef, altii pe partie, altii intr-un club, altii acasa. Eu am facut parte din ultima categorie. Din mai multe motive. Unul din ele era faptul ca dimineata la 8 trebuia sa fiu prezent la munca. Petrecand acasa prea multe optiuni nu am avut... in familie, pe langa televizor. Si din nou programul televiziunilor mi-au lasat un gust amar. Pe prostteve continua tiganizarea romaniei, si se incearca in continuare indesarea pe gat a tuturor mizeriilor sociale si etnice. Plin de tiganii si tiganisme plus manelele aferente. La fel si la televiziunea cotoiului Felix nr.1. Manele si tigani. De parca asta ne caracterizeaza pe noi ca si popor. Parca nu am avea muzica de petrecere. Nu mai este eveniment la care sa nu fie prezenta sleahta guta-minune-vijelie. De parca astia au facut miezul la kurtos. Speram ca noul an sa ne mai scape de aceste mizerii si de parazitii de genul astora. Se pare ca am sperat degeaba. Sper ca anul asta sa se mai lumineze romanul si sa mai scape de tiganismele si manelele care ni se difuzeaza de catre televiziunile "culte" ... Sa fim intelesi. Nu am nimic cu populatia de etnie rroma. Doar ca m-am saturat sa mi se bage pe gat modelul tiganesc pe care il vreau ei sa mi-l impuna. Model care nu are nimic in comun cu ceea ce sunt de fapt tiganii si cu cultura lor. Stau si ma intreb de ce nu iau atitudine reprezentantii acestei etnii. De ce se complac in situatia in care sunt pusi? Poate pentru ca s-au romanizat prea mult, si-au pierdut identitatea ce etnie...


Suma respectelor, Alydor

3 comentarii:

  1. no...de ce mai privesti tv-ul? am banuit ca asa se va intampla, futui!

    in fine...
    La Multi Ani si VOUA!!!

    sanatate, iubire si rabdare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. apoi no.. din lipsa de alte ocupatii... desi in curand cred ca o sa renunt la privitul teveului in favoarea spargerii de lemne.


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere