marți, 27 ianuarie 2009

Biata Securitate...

Banuiesc ca deja stiti de celebra lege 298/2008, care prevede ca din 20 ianuarie este legal sa se asculte telefoanele si sa se intercepteze casuta postala electronica a tuturor muritorilor de rand din aceasta amarata tara. Se incalca pe rand Art. 27 (Inviolabilitatea domiciliului), Art. 28 (Secretul corespondentei), Art. 30 (Libertatea de exprimare), se incalca Art.19 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului si Directiva 95/46/EC a Parlamentului si Consiliului European. Dar ii pasa cuiva de aceste legi? Cu siguranta nu. Ei zic ca au dat legea ca sa impiedice actele teroriste. Aiurea... ca teroristu' merge la reprezentanta de operator mobil isi face abonament si vorbeste direct. "Sefu' am pus bomba la guvern, mai trebuie sa o pun si la parlamant da' n-am salopeta de la aia care fac curatenie" (intre noi fie vorba, nu ar fi mare paguba daca i-ar curata pe parazitii care stau si dorm pe banii nostri. S-ar face ceva economie la buget).Sa fim seriosi! Cine e tampitu' care sa vorbeasca direct? Eu sincer nu ii vad bine pe baietii cu ochi albastrii de la Secu'. Ca vor trebui sa asculte milioane de convorbiri. Si sa le interpreteze. O discutie ipotetica :"-Am luat pachetul si l-am plasat! il astept pe urmatorul!" Si secu' se fac pe ei ... ce pachet si unde l-am plasat??? Pai pachetu de pampersi murdari ai juniorilor. Si l-am plasat la gunoi, ca doar nu era sa il pun in rama. Din punctul meu de vedere este o lege ca si multe altele... Nefolositoare!
Ca nu au atatia angajati care sa urmareasca toate telefoanele si corespondenta electronica.Si nu au timpul efectiv sa asculte convorbirile.Pe langa faptul ca o sa isi dea demisia pe capete. Am auzit pe toate posturile de radio ca se trimit mesaje de genul " am plasat bomba", "obiectivul urmeaza sa fie curatat", etc. Sa ii vad pe baietii de la secu cum stau ei si investigheaza toate mesajele trimise in bataie de joc de toti pustii... Si hai ca pe aia cu abonamente poate mai au sanse sa ii dibuiasca. Dar la aia cu pre-pay? Ce le face? Le ia boii de la bicicleta. Ca mai mult nu au ce sa faca. Sa gasesti un telefon mobil prin triangulatie, inseamna ceva munca si ceva bani cheltuiti.Si banii astia de unde vin? Ha? De la buget normal! Si dupa ce il prinde? Daca il prinde! O sa ii faca ce? O sa il pupe marunt, rotund si apasat in partea posterioara, cam pe unde incepe spatelui sa ii zica coada. Ca nu o sa poata sa demonstreze niciodata ca respectivul vorbea serios. Sau ca vorbea de un anumit "pachet". Astept cu nerabdare momentul cand imi va bate la usa unu' din astia cu ochi albastri... o sa uit sa leg cainele. O sa cheltuie o caruta de bani ca sa demonstreze ca eu doar am aruncat niste pampersi la cosul de gunoi. Sunt curios daca dupa terminarea investigatiei (si rezultatul evident negativ) o sa imi taie chitanta si factura pentru serviciile depuse? Chestia asta imi aduce aminte de un banc :
"Itic suna la Securitate:
-Alo, vedeti ca Strul are niste lemne !
-Si ce e cu asta?
-A gaurit si a introdus in fiecare lemn bijuterii, diamante, dolari si, probabil, ceva munitie adusa din America, de la fratele lui.
Apoi il suna pe Strul:
-Ma dobitocule, pregateste-te ca am trimis sa-ti sparga lemnele!
-Pe cine ?
-Pe aia, care mi i-ai trimis tu anul trecut, de mi-au sapat gradina."
Pana la urma nu ar fi rau... Vin baietii, sapa gradina, sparg lemnele... Ajuta si ei agricultura. Ca bietul taran nu are de unde sa isi cumpere tractor, ca sa lucreze pamantul. Pretul gazului a crescut... asa ca numai bine prind lemnele taiate. Asta a fost un punct al legii... alt punct se refera la urmarirea corespondentei electronice, ce site-uri si de unde se acceseaza.... etc. Asa si? Este ilegal sa citesc pe net despre continutul unei bombe nucleare? Nu e! Este ilegal sa ma uit la gagici goale? Nu e! E imoral, dar asta este cu totul o alta poveste. Tot ceea ce e bun e ilegal, imoral sau ingrasa zice Murphy. Si ce o sa imi faca daca am intrat pe un site cu gagici goale? O sa ma puna la stalpul infamiei, si o sa ma omoare cu pietre? Am dubii... Ca sunt putin major... Mai bine ar verfica pe la chioscurile de ziare de unde cumpara pustii de 10 ani reviste deocheate. Sau tigari. In concluzie legea este data in purul spirit romanesc: hai sa mai facem ceva sa treaca orele astea cat suntem platiti sa dormim in parlament, sa zicem ca am fost la munca, si ca am facut norma de legi pe zi... Tara arde si baba se piaptana.


Suma respectelor, Alydor

5 comentarii:

  1. Din cate am inteles eu, nu asculta ce vorbsti ci doar stocheaza cand si cu cine ai vorbit.
    Oricum tot o porcarie este....

    Iar legat de locatie....triangulatia se face mult mai usor acum...dureaza maxim 2 ore pana gasesc strada...

    RăspundețiȘtergere
  2. pai astia fac statistica? am vorbit 3 minute si 44 de secunde cu sotia, 2 minute si 59 de secunde cu amanta, 30 de secunde cu sefa, 5 minute si 27 de secunde cu parintii... Ce relevanta are cat si cu cine vorbesc? Ca datele nu ajung la Institutul National de Statistica... Mai relevant este CE vorbesc nu cu cine si cat... Oricum este o portita de scapare pentru cei care au dat legea. Si referitor la triangulatie... cine e tampitu' care sa vorbeasca de bombe si atentate de la el de acasa? Ca eu dupa mintea mea proasta nu as vorbi de asa ceva de acasa si de pe un numar cu abonament.


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ... se pare ca mare lucru nu prea putem face! Si totusi, pentru a avea sufletul impacat, va recomand sa semnam cu totii petitia de aici:
    http://www.petitieonline.ro/petitie-p37662052.html
    Nu stiu daca cineva ne va "baga in seama" sau ... altundeva, dar macar am incercat!

    Cu stima,
    Florin J.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este clar ca legea asta nu are nici o legatura cu teroristi/atentate samd...este data pentru a usura manipularea populatiei...parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  5. Divide et Impera este de actualitate.


    Suma respectelor, Alydor

    RăspundețiȘtergere